Abu Dhabi

Na začátku února (to už je nějaký ten pátek, co?) jsem odletěla do Spojených arabských emirátů. Sama zjišťuji, že nejsem zrovna žhavá ohledně cestování v tomto období svého života. Nejraději bych byla ve své domovině, 24 hodin denně pobývala v práci (ano, v práci, protože ji miluji a baví mě) a vůbec necítím touhu v současné době cestovat.

Ale jsem vděčná za tu příležitost, že jsem mohla poznat novou zemi a užít si ji. SAE jsou zřejmě nejbezpečnější zemí, ve které jsem kdy byla. Kriminalita je nulová. Lidé jsou příjemní, milí a počasí i na měsíc únor přívětivé (ještě aby ne, když si můžete lehnout na pláž, ale sníh je sníh). A to jídlo! V rámci hotelové stravy jsem měla možnost ochutnat různé pokrmy, které je sice možné nalézt také u nás, ale kvalita je stále trošku někde jinde. Mimochodem, pili jste někdy velbloudí mléko?

Abu Dhabi jako hlavní město SAE je klidné (nebo možná jsem byla ve velmi klidné části) a zelené. A pro mou osobu nesrovnatelné s Dubají, kam jsem vyrazila na celodenní výlet (ale to si nechám na další článek).

Processed with VSCO with 7 presetProcessed with VSCO with e3 presetProcessed with VSCO with e2 presetProcessed with VSCO with e1 preset

Hotel a jeho okolí bylo kouzelné. Jako z pohádky o Šeherezádě. Hned o kousek dál se člověk okamžitě vrátil do reality díky moderní výstavbě.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with e1 presetProcessed with VSCO with e2 presetProcessed with VSCO with e1 presetProcessed with VSCO with e1 presetProcessed with VSCO with 3 presetProcessed with VSCO with e1 presetProcessed with VSCO with e1 presetProcessed with VSCO with e1 preset

Tento nádherný výhled se mi naskytl při návštěvě Observation Deck at 300 v Jumeirah Hotelu v Etihad Towers.

PS: Během celého pobytu jsem si „vychutnávala“ tréninky letadel na Red Bull Air Race v Abu Dhabi. A den po návratu ho Martin Sonka vyhrál!

2 thoughts on “Abu Dhabi

Zanechat Odpověď

