Day in Prague

V poslední době si vytvářím různé seznamy. Filmů, které chci vidět, knih, které chci přečíst a většinou je označuji jako „výzvu“. Mám i seznam měst a v nich místa, která chci vidět. Jedná se o Prahu, Brno a Vídeň (zatím). Ten jsem si vytvořila díky neustálemu přísunu úžasných fotografií na instagramu, kdy neodolatelně začnu toužit navštívit všechna ta místa (nejlépe) najednou.

A sobota se ukázala jako den stvořený pro výlet do Prahy (dobře, možná ne tak úplně, jelikož mělo celý den pršet, ale copak jsem z cukru?). Doprovod mi dělala znovu Domča (ano, mám i jiné kamarádky, i když to tak nevypadá). V plánu jsme měly dvě kavárny (z mého seznamu) a malinko spontánní procházku.

Nejdříve jsme vyrazily do Café Jen, protože jsem měla hrozný hlad a doufala jsem, že nezažiji podobné zklamání jako ve čtvrtek. Myslím ohledně brunche. Moje obavy se nepotvrdily, i když jsem zjistila, že nápad na pozdní snídani mělo více lidí. Jediné rozčarování nastalo při pití chaie. S Domčou jsme naznaly, že je to draze našlehané mléko s velmi velmi jemným kořením. Ale ta snídaně…! Víkendový speciál splnil vše, co očekávám od víkendového jídla. Škoda, že se zatím nenašel někdo, kdo by mi takovou dobrotu připravoval každý den.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Aby nám vytrávilo, udělaly jsme si krásnou (a dlouhou) procházku. Nejvíce namáhavý byl výstup na Staroměstskou mosteckou věž. Vždy mám pocit, jako bych byla vášnivý kuřák a dopřávala si tak dvě krabičky denně, podle toho jak po podobných výstupech funím. Ale ten výhled stál za to.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with b5 preset

Nastal čas znovu se najíst. Pro lehkou večeři jsme se rozhodly zvolit Café Neustadt (mohla jsem si odškrtnout další místo ze seznamu – yay!). Hummus se zeleninou a čerstvý mátový čaj byly příjemným zakončením našeho výletu.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with 3 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetPhoto 19.11.16 17 32 48.jpg

Zanechat Odpověď

