Brunch in Café Atlas (and in Kafec)

Miluji brunch! Ten, kdo ho vymyslel, byl génius a já bych se mu poklonila. A to hlavně proto, že mi dává možnost vyspat se do růžova, dobře se najíst a odpadá mi starost co s obědem. Ideál. A ještě si vlastně dobře popovídám se svým spolustolovníkem.

17. listopad byl dokonalým dnem pro takový brunch. Nemusela jsem do práce a mohla jsem doplnit energii po půlnoční premiéře Fantastických zvířat (bylo to famózní.. né, bylo to fantastické!).

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Spolu s Domčou jsme se rozhodly, že si snídaňo-oběd dopřejeme v Café Atlas. Nemohla jsem se dočkat norské snídaně. Na můj vkus se na místě nacházelo moc akčních, pracovitých lidí. Všichni měli notebooky a živě diskutovali. Nicméně se konečně dostavil někdo, kdo byl ochoten přijmout naši objednávku. Domča si objednávala první a já se už chystala šťastně nadechnout, když…

„Omlouvám se, ale norskou snídani nemáme. Máme jen… arab… vlastně, už nemáme žádnou snídani.“

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Opanovalo mě silné zklamání. Jediné na co jsem po tomto zjištění měla náladu, bylo flat white. Domča doufala, že brunch zachrání alespoň pitou se zapečeným prosciuttem a mozzarellou (což, jak jsme se dozvěděly, je něco jiného než šunka a sýr). Za dalších deset minut k nám dorazila informace o chybějící pitě. A po tom, co jsem ochutnala silně kyselé flat white, jsem se chtěla zvednout a okamžitě odejít do Kafecu!

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Na Kafec došlo. A opravdu čtyři párečky, míchaná vajíčka, chleba, kafe a jablko-mrkvový mošt mi zvedly náladu.

I přes špatnou zkušenost ale stejně po té norské snídani pořád toužím.

Zanechat Odpověď

