Pumpkin

Hodně dlouho jsem nebyla schopná se donutit k dalšímu článku. Ano, typické výmuvy: nebyl čas, nebyla nálada, prostě se mi nechtělo.

Ale (zajímavé, že vždy následuje nějaké „ale“ :-)) rozhodla jsem se to změnit. Chci začít blogovat pravidelně a dělit se s vámi nejen o to, jak vidím svět skrze fotografie.

Vím, že téma vyřezávaných dýní již není aktuální, ale mně se konečně podařila taková dýně, se kterou jsem spokojená. Neobešlo se to bez drobných zranění a mírného zděšení z množství krve, které uniklo (ehm, jsem holt šikovná :-)), ale výsledek se mi líbí. Inspiraci jsem hledala na pinterestu. Vyřezáváte dýně?

Processed with VSCO with e8 presetProcessed with VSCO with e8 presetProcessed with VSCO with e8 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with e8 presetProcessed with VSCO with e7 preset

Zdroj inspirace.

c49d75090503ffd91fd3e268fa564106

Zanechat Odpověď

