Munich

Mnichov. Nikdy jsem netoužila cestovat po Německu. Nikdy jsem nebyla v Berlíně. Jen jednou v Kolíně nad Rýnem a v Hamburku (díky hokeji a fotbalu, samozřejmě, takže jsem neviděla z měst zhola nic). Nic jsem neočekávala. Bylo mi to nějak jedno. Byla to jen další pracovní cesta.

Ale musím se přiznat. Mnichov mě očaroval! A to jsem viděla pouze cestu z hotelu na stadion a olympijský komplex. Stačilo to. Zabralo to. Asi bych se tam chtěla vrátit, i přes tu ostudu, co jsme tam předvedli. Chtěla bych si projít město a udělat pár lepších fotek. Přesto doufám, že jsem kousek mnichovské nálady zachytit 🙂

Processed with VSCO with e6 presetProcessed with VSCO with e6 presetProcessed with VSCO with e6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 presetProcessed with VSCO with lv01 preset

Zanechat Odpověď

