Wedding

Když jsem naposledy byla na svatbě.. To už pár let bude. A pak se objevila nabídka, že nejen mohu na svatbu jít, ale dokonce na ní fotit. Zprvu jsem se lekla, protože nejsem profesionál, ani si na něj nehraji. Pak jsem se dozvěděla, že by to bylo spíše zákulisní focení, což mi naprosto vyhovovalo. A taková zkušenost je k nezaplacení (kdyby se náhodou objevilo něco dalšího. Někdy 🙂 ).

Poprvé za dlouhou dobu mi bylo tak nějak jedno, jak vypadám, protože jsem absolutně nestíhala a chtěla jsem odvést dobrý výkon. V pátek v devět večer jsem vyrazila na daleký sever, kam jsem dorazila hodinu po půlnoci a už kolem šesté zvonil ten zpropadený budík. Podle mě jsem se oblékala (a hlavně česala) ještě se zavřenýma očima, ale čert to vem. Chtěla jsem si užít přípravy nevěsty, malování, česání a oblékání.

Svatba byla malá a roztomilá. Dobře, trochu jsem přes hledáček fotoaparátu skrývala slzy, ale já jsem plačka (nejvíc brečím na hokeji, samořejme 🙂 ). A nutno říci, že jídlo bylo rovněž fantastické (a vyplatilo se na něj počkat!). Doufám, že to nebylo moje poslední svatební focení, protože přes veškerou nervozitu, jsem si ho moc užila.

Processed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 preset

 

Zanechat Odpověď

