My Cameras

Celý měsíc jsem nebyla schopná zveřejnit žádný článek a teď zjišťuji, že jsem vyfotila hodně fotek, které se mi jen válí v počítači. Tak aspoň mám spoustu materiálu na další články.

Prokratisnace. Ach, jak oblíbené slovo. Jeden den jsem měla šílený záchvat tohoto jména a místo dělání něčeho smysluplného, jsem sama sobě pózovala (protože najít někoho, kdo by mi stál modelem je prostě hrůza! 🙂 ) a zabavila se tak na dlouhé chvíle.

Titulním tématem byly dva fotoaparáty z mé sbírky. Obou si velmi cením a pokud mám možnost s nimi fotit, jsem přímo nadšená. Co si myslíte o mém prokrastinačním tvoření? 🙂

Processed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with 1 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

 

One thought on “My Cameras

Zanechat Odpověď

