Charles IV at the exhibition

Konečně jsem se dostala k tomu, abych zase předvedla něco ze své tvorby. Poslední dobou se toho děje tolik, že trpím silným nedostatkem spánku. Doufám, že se to ustálí a já budu mít čas nejen na spánek, ale také na jiné věci 🙂

Zpět k článku. Na začátku června jsem navštívila nádhernou výstavu v Muzeu fotografie a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci. Jednalo se o výstavu Pocta fotografů Karlu IV. Úplně jsem se rozplývala nad fotografiemi českých fotografů, nejvíce asi nad těmi od Josefa Sudka.

Kéž by se mi někdy povedlo vyfotit takovou fotografii! (Plus přidávám pár jindřichohradeckých momentek.)

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with e6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with 1 presetProcessed with VSCO with 1 presetProcessed with VSCO with 1 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with b5 preset

 

Zanechat Odpověď

