Dandelion

K jaru neodmyslitelně patří pampelišky.

Jako malá holka jsem každé jaro toužila po věnci z pampelišek. A samozřejmě jsem se u jeho pletení vztekala, protože mi květiny často trčely všemi směry a při neopatrném pohybu se věnec ihned rozpadl.

Letos jsem si na zahradě nasbírala ty nejkrásnější kousky, sedla si do trávy a pletla. A ani mi nevadilo, že psí miláčkové mi z nasbírané hromádky kradli pampelišky, a poté se s nimi hrdě procházeli po zahradě.

Processed with VSCO with b4 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

2 thoughts on “Dandelion

  1. Moc se mi líbí tónování těch barevných fotek.
    Občas je fajn vrátit se do dětských let, vypustit starosti a povinnosti a jen odpočívat a bavit se… snad ti nebude vadit, když se nechám inspirovat tvou prací k nějakému editorialu 🙂

    Liked by 1 osoba

Zanechat Odpověď

