NHL and I

Máte svůj bucket list? Já ano a myslím, že jsem si v něm odškrtla jeden z těch nejdůležitějších bodů: vidět naživo hokejový zápas NHL.

Zápas NHL. Zápas play-off. A na ledě číslo 68. Přítomnost české hokejové legendy nebyla  stěžejní podmínkou, ale bylo to příjemné zpestření. Mělo to ovšem i svá negativa v podobě velkého množství lidí mluvící českým jazykem v mé přítomnosti. Během zápasu jsem nejednou otočila oči vsloup, jelikož za mnou seděli hned tři „chytrolíni“.

Téměř žádné fronty. Ať už při vstupu do haly, nebo při koupi občerstvení.  Jeden z nejlepších hamburgerů, co jsem kdy jedla. Úzké kluziště. Obrovská show. Snaha fandit velmi malá. Vyprodáno. Dvě prodloužení. (Ta prodloužení byla moc už i na mě. Na konci druhého, než padl vítězný gól, jsem už mocně zívala dvakrát do minuty a halu jsem opouštěla až po půlnoci.) Velmi, velmi silný zážitek.

Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

 

 

Zanechat Odpověď

