Miami

Teplotní šok nebyl tak ohromný. Ale přiznám se, že snad poprvé ve svém životě jsem se radovala ze skutečnosti, že venku je nad 25 stupňů Celsia. Což bude pro ty, co mě znají asi překvapení. Ale sama jsem cítila, že potřebuji prohřát kosti a doufala jsem, že se konečně dostanu k tomu, abych přečetla knihu.

V Miami jsem byla poprvé. Nic jsem si dopředu nezjišťovala, měla jsem jen své představy, které se od skutečnosti nakonec moc nelišily. Chtěla jsem se soustředit pouze na pláž a hotel. Možná na obchody (protože jsem se doslechla o Lincoln Road Mall).

Překvapilo mě, že tam nebylo takové horko, jaké jsem čekala (ano, vím, že byl teprve duben). Překvapily mě velké vlny a teplá voda. Překvapila mě skladba obyvatel. Překvapilo mě hojné používání španělského jazyka. Ale rozhodně bych se do Miami, nebo obecně na Floridu chtěla vrátit, abych ji prozkoumala nejen z pohledu ležení na pláži.

Photo 18.04.16 14 30 47Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetPhoto 19.04.16 16 06 40Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 preset

Zanechat Odpověď

