New York

Vrátila jsem se do města, které nikdy nespí, po 14 letech. Něco se změnilo, něco zůstalo stejné. Viděla jsem nová místa a zahlédla jsem také pár známých.

Tentokrát jsem opustila pohodlí hotelového pokoje a svůj pobyt strávila v nádherném bílém domku mezi 2. a 3. Avenue. Pět minut chůze od Central Parku. Geniální. Většinou jsem pro svůj třídenní pobyt ve městě používala chůzi. A když už jsem k večeru sotva pletla nohama, mávla jsem si na typický žlutý taxík. Až později jsem si položila otázku, zda tento symbol New Yorku měl vždy značku Toyota.

Tři dny na New York je málo. A to i přes skutečnost, že jsem toho spoustu už viděla. Ale občas je složité spojit památky, městský život, nakupování a fotografování (které mi zabere nejvíce času). Navíc když bylo město plné rozkvetlých stromů a květin.

Po krátkém pobytu jsem na letišti JFK nastoupila do letadla směr Miami, kam jsem měla namířeno poprvé. Ale o tom příště. Doufám, že se vám fotografie z New Yorku budou líbit 🙂

Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b4 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b4 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b4 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b4 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with m5 preset

Zanechat Odpověď

